اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۱۲۷۱

پیغام مدافع ‌پوش پرسپولیس به استقلالی‌ها

پیغام مدافع ‌پوش پرسپولیس به استقلالی‌ها
قضیه فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و بحث حضورش در استقلال بار دیگر خاطرات سال ۷۹ و دوره آبی پوش شدن مهدی هاشمی نسب را زنده کرد.
۱۸:۴۴ - ۱۲ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

در ارتباط با علیرضا بیرانوند و احتمال پیوستن او به استقلال، سوژه‌ها و اخبار متفاوتی به گوش می‌رسد. دقیقاً مانند همان فضایی که ۲۳ سال پیش هنگام استقلالی شدن مهدی هاشمی نسب شاهد بودیم. البته با این تفاوت که آن زمان چیزی به نام فضای مجازی وجود نداشت و همه چیز در نشریات کاغذی خلاصه می‌شد.

در همین خصوص بد نیست به یک اتفاق بسیار مهم اشاره کنیم که سال ۷۹ به وقوع پیوست اما از نگاه رسانه‌ها دور ماند. در آن زمان بهروز رهبری فرد زوج مهدی هاشمی نسب در خط دفاعی پرسپولیس بود و شایعاتی پیرامون تمایل استقلالی‌ها به جذب این بازیکن هم شنیده می‌شد.

چند ماه پس از پیوستن هاشمی نسب به استقلال بهروز رهبری فرد که یکی از مدافعان تیم ملی هم به حساب می‌آمد با یکی از دوستان نزدیک مرحوم منصور پورحیدری تماس گرفت و به او گفت اگر منصور خان صلاح بداند، حاضر است با استقلالی‌ها مذاکره کند و حتی اگر نصف پول هاشمی نسب را هم به او بدهند قضیه حضورش در استقلال را به طور جدی دنبال می‌کند!

مرحوم پورحیدری به رهبری فر از نظر فنی اعتقاد داشت و  زمانی که سرمربی تیم ملی بود در اغلب دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در دوران پورحیدری این مدافع به عنوان یکی از ارکان ثابت خط دفاعی وارد زمین می‌شد. رهبری فرد حتی برای تماشای یکی از دیدارهای استقلال در همان مقطع سال ۷۹ نیز به ورزشگاه آزادی رفت اما منصور خان با وجود اعتقاد فنی فراوان به رهبری فرد، ترجیح داد این مدافع را از پرسپولیس نگیرد چون می گفت تبعات حاشیه‌ای ماجرا خیلی به استقلال لطمه می‌زند. در نهایت همین قضیه موجب شد رهبری فرد استقلالی نشود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین